Tuesday, February 17, 2009

keluarga saya

Pendahuluan
Keluarga saya terdiri daripada 6 orang. Ayah saya bernama Razin. Umurnya 46. Dia bekerja sebagai akauntan di Maybank. Ibu saya bernama Aniza Dia berumur 46 juga. Dia bekerja sebagai guru pelukis di rumah. Kakak saya yang pertama bernama Qisthina. Dia berumur 18 tahun. Abang saya, yang kedua, bernama Muhammad Naufal. Dia berumur 16 dan berada dalam tingkatan 4. Kakak saya yang kedua bernama Khairina. Dia berumur 12 tahun. Saya pula yang terakhir.

Isi 1
Saya dan abang saya suka bermain gitar. Kami mengambil kelas gitar setiap hari Rabu pada pukul 2:30. Saya dan kakak saya Khairina pula suka berlakon. Kakak saya Qisthina dengan saya suka menari. Saya dengan ibu dan bapa sy pula, suka berborak-borak. Kami sekeluarga suka menonton televisyen bersama-sama.

Isi 2
Saya tidak ada apa-apa yang saya tidak suka lakukan dengan keluarga saya kerana keluarga saya mempunyai hubungan yang erat.

Isi 3
Ayah saya, hobinya adalah melayari internet. Ibu saya suka membuat lukisan. Kakak saya yang pertama suka tidur dan berehat. Abang sy suka menunngang basikal dan bermain bola. Kakak saya yang lagi satu suka menulis dan berangan. Saya pula suka berenang.

Penutup
Saya berharap hubungan keluarga saya lebih erat da semakin bahagia. Tiada apa-apa yang boleh memisahkan kami sekeluarga.

No comments:

Post a Comment